Ty kladiva jsem schopen sehnat neorigo v oceli za pár USD a myslím, že po vyleštění a naúhlování budou good, asi je prubnu. Ratech mně přijde malinko předražen a zase úplný zázrak to není
Re: Úpravy vzhledu, předpažbí, pažby etc.
#11To že se střihá guma se nedivím, všiml jsem si toho když došel závěr od Rátechu. Varianta a) že to je o hranu závěru zespod, když se vrací tryska drnkne o tu spodní hranu, má to tendenci špatně zalézt, pokud zůstane tryska od gas route přizvednutá, takže zkosit hranu pod úhlem 45st. b) Další věc proč se to děje je použití toho "Dyna pistonu" (pístu). Osobně je nemám rád v plynovkách, obzvláště pokud je mázneš, pak se svlíkají a zůstávají nacpaný mezi tělem pístu a nabíjecí trysky. Takže pak nemažu. Pokud se nechám unést a namažu tak mám co rozebírat 
Ty kladiva jsem schopen sehnat neorigo v oceli za pár USD a myslím, že po vyleštění a naúhlování budou good, asi je prubnu. Ratech mně přijde malinko předražen a zase úplný zázrak to není
Takže zkusím a dám vědět. Dodělávek se nebojím. Stejně to je bláto neupravený a ať jde o jakéhokoliv výrobce.
Ty kladiva jsem schopen sehnat neorigo v oceli za pár USD a myslím, že po vyleštění a naúhlování budou good, asi je prubnu. Ratech mně přijde malinko předražen a zase úplný zázrak to není
